Brainescape: FAQ

Dansk

(In English below)

Generelt

Tidsrummet I har booket er det tidspunkt spillet foregår i. Det er derfor vigtigt at I møder op 10 minutter inden, så I er klar til at spille på det tidspunkt bookingen starter. Hvis I ikke er klar til at spille på starttidspunktet, forbeholder vores personale sig ret til enten at afvise jer eller trække tid fra jeres time.

Personalet forbeholder sig ret til at afvise folk, der er påvirket af alkohol i en grad, hvor de vurderes at være en risiko for vores inventar og rekvisitter.

Afbestilling

Hvis I ønsker at annullere jeres booking, så skriv eller ring til os. Det er ikke forbundet med nogen udgift for jer, hvis aflysningen foregår mere end 2 dage inden jeres planlagte besøg hos BrainEscape.

Hvis man udebliver fra en booking eller man aflyser mindre end 2 dage inden det bookede tidspunkt, så vil I blive opkrævet det resterende beløb. Opkrævningen vil blive fremsendt som faktura til den oplyste mailadresse og skal betales indenfor 8 dage.

Flytning af jeres booking

Hvis I ønsker at flytte jeres booking til et andet tidspunkt, så skriv eller ring til os.

English

Generel conditions

It is important that you show up exactly 10 minutes before the timeslot you have booked, so you are ready and briefed at the appointed time. If you run late, you may risk having you time in the room cut short in respect for those who come after you.

If you do not show or if you cancel less than 2 days before the appointed time, the full amount of your booking will be due. We will then forward an invoice to your mail address due within 8 days.

The staff has the right to deny customers entry. This is especially in regard to intoxicated customers.

Cancellation and rescheduling

If you wish to cancel or reschedule your booking, please write us or call us.